رابطه‌ی اعتقاد و بلیط


(به قول دوستمان) فی‌الواقع از یكشنبه تا الان (چهارشنبه عصر) رسما علاف شدیم! ماجرای خریدن بلیط یك كنسرت است. اول در خبرها خواندیم كه امسال استاد شجریان كنسرتی برگزار می‌كنند و فروش بلیط‌ آن هم اینترنتی است. در ثانیه‌ی اول گفتیم عجب و چه عالی! در ثانیه‌ی دوم گفتیم وای! وامصیبتا! یاد دفعات قبلی این فروش اینترنتی بلیط استاد افتادیم كه از شب قبل از شروع فروش، سایت مربوطه منفجر شده بود!! اما هنوز امیدی (واهی) در دلمان بود كه شاید (و صد البته كه فقط شاید!) امسال تجربه‌ی سالهای گذشته باعث شده باشد كه مسئولین سایت دل‌آواز به فكر خریدن سروری قوی‌تر بیافتند! ناگفته پیدا است كه چه بلایی سرمان آمده است! اگر بخواهم بطور دقیق بگویم، طی 3 روز گذشته از ساعت 8 – 9 صبح تا 6- 7 شب در حال ور رفتن با صفحات و منتظر ماندن و refresh كردن صفحه بودیم!! و البته این پایان ماجرا نیست و هنوز دستمان (بجز كارت 50 تومانی بانك سامان كه هنوز به كار نیامده) خالی است! سایت مذكور در این مدت حداقل 3 – 4 بار عوض شده و از هاست‌های مختلف استفاده كرده‌اند و پیغام‌های مختلف عذرخواهی را برایمان نشان داده‌اند! بخورد بر فرق سرتان!
ماجرای جالب این رفرش كردن‌ها و علاف شدن‌ها را دوستانی از بلاگستان و بخصوص دوست عزیز سیامك قاسمی نوشته اند كه به پیوست می‌آید و به شدت دعوتتان می‌كنم كه نگاهی بیاندازید به این افتضاح دل‌آوازی!!
اما بشنوید از عكس‌العمل اختصاصی بنده! اینجانب بعد از .....شدن‌های پیاپی! به فكرمان رسید كه با شركت مذكور تماس تلفنی گرفته و مراتب اعتراض خود را اعلام نماییم! بعد از تلاش‌های زیاد و كسب شماره مورد نظر و تماس با آن شماره، با بوق اشغال مواجه شدیم! به فكرمان رسید كه احتمالا اشخاص دیگری هم مشغول اعلام مراتب اعتراض خودشانند! لذا شروع به redial كردیم و بالاخره موفق شدیم! این چه صدایی است؟! صدای فاكس؟! مسئولین گرامی تلفن را به فاكس وصل كرده بودند!! ما بعد از دوباره .....شدن به فكر فرو رفتیم! و با خودمان گفتیم احتمالا اینها منتظر فاكس هستند! پس فاكس می‌فرستیم!!!
صفحه‌ی word را باز كرده و به صورت landscape با فونت امامی (بزرگترین فونت ممكن) سوالی را مطرح كرده و پس از تلاش‌های دوباره آن را ارسال كردیم! آن سوال چه بود؟
آن سوال پرسشی از مبانی اعتقادی افراد مذكور بود! آن سوال راه را برای پرسش‌های بعدی هموار ساخته و حداقل تكلیف ما را مشخص می‌كرد! ضمن اینكه مضمونی غیرمستقیم هم داشت! آن سوال این بود:
"به روح اعتقاد دارین؟"

پ.ن در همین رابطه بخوانید:
نخستين روز فروش بليط بي‌سرانجام كنسرت شجريان در تهران

دومين روز فروش بليت كنسرت شجريان هم بي‌سرانجام گذشت

فروش اینترنتی به شیوه ایرانی !!

آقای شجریان ! لطفا منتظر بمانید .... ( ادامه افتضاحی به نام فروش اینترنتی )

نمی توانید،‌ نکنید! یا افتضاح در فروش بلیط کنسرت شجریان

قسمت دوم داستان شرم آور فروش بلیط کنسرت شجریان

 

 

::samic::

  

نوشته شده در مرداد 86

مطالب گذشته