جزیره


ماجرای پیدا شدن سایت پست قبل، از این عكس بود. این عكس هوایی از یك جزیره (Warraber Island) نزدیك استرالیا است. (دنبال اطلاعات بیشتری از این جزیره بودم كه آن سایت پیدا شد!)

واقعا یك جای رویایی است! یك جزیره‌ی كوچك وسط اقیانوس! می‌شود پیاده دور جزیره قدم زد! یك جورهایی من را یاد اخترك شاهزاده كوچولو می‌اندازد! من اگر آن 100 میلیارد تومان دو پست قبل را داشتم و می‌خواستم كه راه جدا شدن از محیط را انتخاب كنم، حتما این جزیره را كامل می‌خریدم! (اسمش را هم می‌گذاشتم Samic Island !!) تازه همه‌ی ویژگی‌های این جزیره، یك طرف! آن باند پرواز هم یك طرف! یك هواپیمای مونی براوو هم می‌خریدم! عجب حالی می‌داد!!

اما جدا از این خیالات، این عكس را می‌شود از یك بعد دیگر هم دید! یك جزیره‌ی كوچك وسط اقیانوس با كمتر از 100 نفر جمعیت و یك فرودگاه كه بخش عظیمی از كل مساحت آن را گرفته است! انگار دارد سهم و نقش ارتباطات را در جهان ما نشان می‌دهد!! به یك باریكه‌ی آبی رنگ در شمال جزیره، كه در واقع برش جزیره برای به وجود آوردن یك راه آبی است هم توجه كنید!

راستی اگر فكر می‌كنید مساحت این فرودگاه نسبت به كل جزیره، غیرعادی است، بهتر است نگاهی به این عكس كه جزیره‌ی كیش خودمان را نشان می‌دهد بیاندازید! كل فرودگاه كیش، تقریبا یك ششم كل مساحت جزیره است!

پ.ن.ن به زودی از بلاگفا می‌روم! می‌روم سایت خودم! یك برنامه نوشتم كه از كل وبلاگ و كامنت‌ها كپی گرفت. هفته‌ی دیگر در خانه جدید!

::samic::

نوشته شده در آبان 86

مطالب گذشته