توالت خیلی مهم است!


اساسا قضای حاجت، یكی از نیازهای اصلی آدمی است! و همه‌ی انسان‌ها در طول زندگی، مدام باید به توالت بروند! حالا مثلا اگر كسی در استرالیا باشد، موضوع فرقی می‌كند؟!
بله! خوب چشم‌هایتان را باز كنید تا فرق‌اش را ... به شما نشان بدهم! اگر شما در استرالیا باشید، دولت محترم هم (احتمالا به دلیل نیاز یا درد مشترك!) نیاز شما را درك می‌كند! و سعی می‌كند مشكلات شما را در راه دست‌یابی به توالت برطرف كند! چه مشكلی؟
خوب شما احتمالا در تهران، یا خودتان با این مشكل برخورد كرده‌اید یا با صحنه‌اش! فرض كنید یك نفر (دور از جان شما) در حالی كه رنگ به رخسار ندارد و نشانه‌های عصبی در رفتار و نحوه‌ی صحبت‌اش بارز است، از شما نشانی گلاب به روی‌تان را می‌پرسد! (من البته جواب می‌دهم گلاب تو‌ی حلقت!) و شما سعی می‌كنید نشانی یك پاساژ یا یك كوچه‌ی خلوت و تاریك را بدهید! اگر شما نشانی مورد نظر را ندانید، سوال دوم را در مورد نزدیك‌ترین محل از اماكن مقدس می‌پرسد! جای تاسف هم دارد اما خوب شكم مشكل‌دار، دین و ایمان ندارد! یا به قولی می‌گویند ...ات نگرفته كه عاشقی از سرت بپرد! اما ملت استرالیایی (احتمالا بعد از برخورد با این مشكل) یك راه‌حل برای آن پیدا كرده‌اند!
كافیست به این آدرس مراجعه كنید تا متوجه منظور من بشوید! در این سایت، دولت مهرورز استرالیا، تمام توالت‌های زیر سلطه‌ی حكومت خود را فهرست كرده و شما می‌توانید به سریع‌ترین روش، راه و مقصود خود را پیدا كنید! حتی اگر بر فرض، مشكل مزاجی داشته باشید و دم به دم بله! آن وقت می‌توانید مسیر حركت خود را به سایت بدهید تا توالت‌ها بین مسیر و فاصله هر كدام و زمان رسیدن به توالت بعدی را به شما بدهد! جل‌الخالق! شما حتی می‌توانید پس از پیدا كردن توالت مورد نظر، نقشه و روش رسیدن به آن و همچنین مشخصات آن را هم با چند كلیك ببینید! منظور از مشخصات، قطر دهانه‌ی چاه و میزان پذیرش، بر حسب دسی‌متر مكعب بر ثانیه نیست! بلكه مثلا اینكه این توالت در چه ساعاتی از شبانه‌روز باز است و آیا جای پارك ماشین دارد یا نه و امثالهم! البته گستردگی و حجم اطلاعات هم یكی دیگر از مولفه‌هاست! مثلا این توالت كه نظر ما را جلب كرده، در یكی از جزایر وابسته و وسط اقیانوس است!
واقعا آدم هوس می‌كند برای قضای حاجت هم كه شده، برود استرالیا!
حالا بروید اینها را با دولت الكترونیك و پلیس +10 و e-government خودمان مقایسه كنید! (اگر بعد از این مقایسه، به چیزی احتیاج پیدا كردید، بی‌جهت سراغ این سایت نروید كه ایران را ساپرت نمی‌كند!)

پ.ن1 می‌خواستم عنوان این پست را بگذارم: " آفتابه را با خودت نبر!"

پ.ن2 ... زدیم به وبلاگ!

پ.ن3 به زودی به كسانی كه جمله‌ای در وبلاگ من پیدا كنند كه با نقطه تمام شود، جایزه می‌دهم!

::samic::

نوشته شده در آبان 86

مطالب گذشته